Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Kdoví, jak to tehdy bylo? Třeba tady se svým talířem před třemi tisíci lety přilétl E.T. aby si natrhal trochu něčeho zeleného. Aby mu mezitím ten talíř z kopce nespadl, tak si jej shora trochu seřízl lejzrem, odfoukl a přistál. Šel si natrhat ty bylinky a zase odletěl a placatý kopec tady už zůstal...;-)

0 0
možnosti
Foto

http://drabek.bigbloger.lidovky.cz/Blogoval tu kdysi geolog Karel Drabek. Odesel blogovat na Lidovky. Mozna ho muzete pozadat o vysvetleni na adrese

karel.drabek@seznam.cz

kterou uvadi na svem blogu, jehoz url jsem uvedl vyse.

Je velmi ochotny clovek. Pokud o techto plochych horach neco vi, a ma nazor, jak mohly vzniknout, tak vam to jiste sdeli.

Na idnesu vsak jako diskuter myslim zaregistrovan neni. Odpovi Vam vsak jiste rad mailem. Pak prosim dejte jeho odpoved sem do diskuse. Take mne to zajima.

1 0
možnosti
Foto

Nelenil jsem a poslal jsem Karlovi odkaz na Vas blog a dotaz, zda o techto plochych horach neco vi. Az mi odpovi, tak jej sem vlozim. Jsem moc zvedav na jeho odpoved.

1 0
možnosti
  • Počet článků 13
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1198x
Píšu povětšinou o Teorii starověkých astronautů. Snažím se držet pesimistický odstup, prověřovat zdroje informací a šířit pouze ty věrohodné. Diskutující prosím o totéž.

Pokud o mě chcete vědět více, jděte na moje osobní stránky na www.romanbaros.eu.

Seznam rubrik