Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J49a62n 24Š45v98a51d23l45e75n53k18a 9784309170

Jaká je úroveň radioaktivity okolí? Existují oblasti s vysokou přirozenou úrovní radioaktivity. Dále pak ty nalezené mrtvoly měly rozpolcené lebky či useknuté hlavy, což svědčí spíše o masakru po dobytí. Pak by mě také zajímalo, pokud spolu "bohové" vedli tak kruté války, proč nenacházíme žádné stopy po jejich technologiích, třeba zničené letouny či jiné válečné stroje? To si všechno odvezli, aby po nich nezůstala ani stopa?

+2/0
19.11.2016 20:35

R76o16m61a91n 95B23a71r97o51š 4733297173

- Úroveň radioaktivity okolí nevím, ale pokud jsou ty kostry radioaktivitou srovnatelné s Hirošimou a Nagasaki, tak to asi přirozenou úrovní radioaktivity nebude, protože na tom místě fungovalo město přes 800 let.

- Odkud víte, že ty mrtvoly měly rozpolcené lebky? Můžete uvést zdroj?

- Stopy po technologiích bohů máme, ale spíše ve formě jejich výrobků, činů či budov. Zbytky zničených letounů se v Indii (pokud vím, nikdy nenašly), ale prý se pár kousků zvláštního kovu našlo u Norimberku po bitvě v roce 1561, viz https://cs.wikipedia.org/wiki/Norimbersk%C3%BD_nebesk%C3%BD_%C3%BAkaz_roku_1561, další zdroje viz Google

0/0
20.11.2016 9:56

J75a32n 22Š69v53a13d57l42e32n51k41a 9644779590

Právě, že ta "úroveň radioaktivity Hirošimy a Nagasaki" mi není jasná. Píšete zde o události staré tisíce let. Opravdu je tam taková úroveň radiace jako těšně po zničení japonských měst jadernými výbuchy? Proč se o tom nikde nepíše? Vždyť by to bylo nebezpečně zamořené území. U těch rozpolcených lebek mohu uvést obdobný zdroj jako vy: https://cs.wikipedia.org/wiki/Mohend%C5%BEodaro

Ale ve vašem odkazu jsem nenašel odkaz na žádné mimozemské technologie, pouze na jakési pozorování ze 16. století, které lze vysvětlit i jinak než jako kosmickou bitvu. A stále mi není jasné, pokud k takovýmto bitvám docházelo a dochází, proč po nich nejsou pozůstatky v podobně zničených mimozemských zbraní? Nechcete mi přece tvrdit, že ty jejich zbraně jsou tak ničivé, že po zásahu jimi zůstane jenom pár tajuplných úlomků neznámých kovových slitin (které lze jednoduše vysvětlit i meteorickým původem).

0/0
20.11.2016 13:59

R66o66m56a67n 36B90a96r36o52š 4543427393

- Tu "úroveň radioaktivity" by určitě bylo zajímavé vědět. Já doufám, že to ti archeologové nějak přepočítali vzhledem k době, jakou tam ty kostry leží. Ale jak se k těm číslům dostat? Tehdy to prostě bylo zamořené jako Hirošima, dnes už je radiace téměř pryč.

- S těmi rozpolcenými lebkami máte pravdu. Bylo by zajímavé vědět, zda všechny lebky byly rozťaté stejně (což by ukazovalo na popravu, klidně těsně po výbuchu), nebo zda byly rozťaté všelijak, co by ukazovalo na souboj.

- Také mi přijde velmi zajímavé, že dosud našli jenom 44 koster, když město pojmulo 20 000 - 100 000 lidí. Ale zřejmě ještě všechny vykopávky nebyly dokončeny.

- Úlomky kovu mohou být různé. Kus plechu se šroubem bude něco jiného než kousek kovu z meteoritu. Všechny zdroje bohužel mluví o "úlomcích kovu".

+1/0
21.11.2016 9:47

J96a74n 85Š51v21a50d26l91e74n90k32a 9154109150

Řekl bych, že se jedná o klasický "záhadologický" článek. Trochu "přifouklá" realita, popsaná tak, aby to vyhovovalo autorově domněnce. Typickým představitelem tohoto žánru je třeba Erich von Däniken. Nepochybuji o tom, že ty kostry měly určitou úroveň radioaktivity, kterou však lze vysvětlit tím, kde ležely. I u nás třeba v Janských Lázních máme radioaktivní prameny. Pokud by tím nasákly pohřbené mrtvoly, asi také budou mít vyšší úroveň radioaktivity než mrtvoly někde v Praze. Co se týče koster, ne všechny se dokáží dlouhodobě zachovat. Většina z nich se po nějaké době rozloží. To máte stejné, jako se nenacházejí desetitisíce koster třeba na místě starověké Tróji. Co se týče oněch úlomků kovu, tak právě meteorické úlomky mohou obsahovat i slitiny, které se na Zemi nevyskytují či je nevyrábíme. Může to vypadat jako dílo mimozemšťanů, ale je to prostě zbytek nějakého pramateriálu z doby formování Sluneční soustavy.

+1/0
22.11.2016 20:01
Foto

W30a87l84d34a 74W96i24n45t55e14r 6517829461379

Záhady podléhají i módním trendům - do vynálezu laseru se všechny hladké povrchy dávaly do souvislosti s leštidly a v okolí se hledal a dohledal patřičný materiál, či přesné otvory v kamených blocích, které se vrtaly obsidianem a také jeho úlomky byly poblíž nalezeny, nic méně, fantastičtější a pohodlnější myšlenka je laser - lépe se to prodává :-) Naši předkové jsou tímto degradováni na úroveň neschopných primitivů, protože v podstatě za ně tu práci odvedli mimozemšťané. :-)

0/0
2.12.2016 2:16

A19d49a78m 67R37y23c16h82l55ý 1808407909473

Pokud to město zničila nějaká vyspělá civilizace tak proč použila takovou primitivní zbraň ?

+1/0
19.11.2016 12:48

J84a83r75a 44R50a67n31k 1701196519281

R^Diky za zajimavy clanek, neznala jsem.....ale, cely indicky subkontinent je na platu a zrovna v Gujaratu (pobliz) nas chytlo v roce 2001 zemetreseni, takze tech moznosti tam mohlo pro zanik jedne z prvnich civilizaci byt dost.

https://en.wikipedia.org/wiki/Mohenjo-daro

0/0
19.11.2016 2:30

J79a44r25o60s28l81a98v 37C13h88u81d35á21č64e77k 7854975476415

Zajimave.

0/0
18.11.2016 21:33

J13o93s82e59f 38S61l79o69v10á25č25e66k 2109969607865

Nejsou to třeba jen jiná jména pro Sodomu a Gomoru? Nevím, nezkoumal jsem nikdy ani časovou ani místní shodu... Jen mě to teď napadlo...

+1/0
18.11.2016 20:12

J91i97ř55í 63U73r80b12a87n 4574136583638

Klidně může jít o následky výbuchu vulkánu Toba na Sumatře, který přinesl do Indie až šestimetrové vrstvy pyroklastického prachu a doposud jsou prozkoumány jen velmi lokálně. Šlo o jeden z největších sopečných výbuchů v historii Země. Jenže to nastalo zhruba o 3000 roků dříve. S ohledem na přesnost a úroven tehdejších možností zápisů a spíše tradování ústně se klidně mohli o pár tisíc roků seknout:)

+1/0
18.11.2016 19:55

J78i71ř81í 32U32r76b48a33n 4954846863988

aha, tak sorry, sekl jsem se o nulu, Toba to zřejmě nebyla, ta byla pár desítek tisíc let dříve, cca. 70000 let před námi... přesto si myslí, že po takových vyspělých civilizací by tu stopy zůstaly

0/0
18.11.2016 20:05

Z48b21y97š22e86k 32H80l37i60n76k85a 3871523820673

To záleží na tom, jestli jsou stejná čuňata jako my, nebo po sobě víc uklízejí. ;-D

Každopádně jsou tu stopy ze strany lidí - podivné malůvky, podivné figurky (například jihoamerické sošky "ptáků" se svislým zadním kormidlem), podivné poznámky ve starých textech. Řadu takových poznámek lze nalézt i v Bibli - například Ezekiel zcela jistě popisuje nejméně dva stroje.

0/0
18.11.2016 22:42
Foto

W31a90l93d11a 34W12i25n89t38e43r 6917439331589

Modely ptáků se směrovkou jsou létající ryby - ten svislý ocas funguje jako pohon na hladině. Jejich křídla v jistém stupni roztažení jsou delta, stejně jako na soškách. Starý zákon skutečně popisuje stroje, ale jejich replikace nepotvrdila duchaplnou funkci, čili jedná se jen o fantazii autora, i když se mohl skutečně inspirovat funkčním prototypem, který fungoval naprosto jinak a prozaicky :-) Vím ješťe o jednom modelu ptáka se směrovkou a byl nalezen v poušti, nic méně, ani jako házedlo neuspělo i když byly provedeny tendenční simulace, ale dle drážek a stop na trupu fungovala jako větrná korouhvička - v Egyptě byl pták spojen s jakýmsi významem, tj se světovými stranami a tímto byla funkčnost potvrzena. Totiž nestačí jen nález a dát tomu funkci z našeho pohledu, ale je nutné obeznámit se s kulturou, náboženstvím a dobou, která tehdy panovala.

0/0
2.12.2016 2:36

J36i90ř16í 21Ř55e24z61n82í89k 4102352323305

Ty důkazy nejsou dostatečné. Oproti Hirošimě mi chybí nálezy stínů na zdech. Víte, co tím myslím?

0/−1
18.11.2016 19:37

S13l11a85v92o79m49í18r 26B42e11n83e61š 6952337310694

Jedna věc mi na Vašem blogu připadala divná:

Píšete, že se to stalo před 4000 lety a že se při tom rozbil porcelán.

Řekl jsem si:

"To je divné! Že by porcelán byl známý tak dlouho?"

Podíval jsem se do zdrojů a měl jsem pravdu. Je znám pouze asi tak 2700 let, takže byl objeven asi tak 1300 let po Vámi popisované události.

Jako nejpravděpodobnější důvod této nepřesnosti vidím nějakou chybu v překladu, která se dostala do textu, z něhož jste čerpal. Že byste si to vymýšlel nebo jinak podváděl, to si nemyslím.

Ale je jasné, že před 4000 lety se nemohlo rozbít nic porcelánového.

+4/0
18.11.2016 19:30

R78o94m87a57n 77B33a85r79o76š 4953677153

Máte pravdu, to mi trošku uniklo. Jedná se o slovo "pottery", které jsem špatně přeložil. Jako alternativní výraz mě napadá "keramika" ... co myslíte?

+3/0
18.11.2016 20:02

J48a10r92a 74R12a81n22k 1871516499221

Pottery je definitivne keramika.

0/0
19.11.2016 2:32

R93o24m42a93n 88B31a58r59o90š 4403227213

Díky za připomínku, opravil jsem to.

0/0
19.11.2016 18:49

J15a47n 73Š51v78a24d15l26e82n80k13a 9774419180

Spíš "rozhodně". Kdyby to bylo "definitivně", znamenalo by to, že se už nikdy, ani v daleké budoucnosti, význam tohoto slova nezmění.

0/0
20.11.2016 22:47

J19a58n 24P21a42l27l38a81s 1922426453392

Mě napadla kamenina, ale to už asi málokdo zná.

0/0
20.11.2016 22:37
Foto

J96a58n27a 46S76l74a35n88i87n36o37v39á 1431720457336

R^ :-) vidět jinýma očima a číst mezi řádky R^

+2/0
18.11.2016 18:56



Žebříčky





Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.