Pár slov úvodem

Rád bych řekl pár slov úvodem mých blogů, abych si tak nějak nastavil očekávání svá a svých budoucích čtenářů.

Tak aby bylo jasno, nečekám, že moje blogy budou mít obrovskou čtenost, ani bych to nechtěl. Doufám spíše, že si mě několik málo lidí vloží do oblíbených blogerů a budou na mé výzvy reagovat v diskuzích pod blogy ... kontruktivně ... chápete. Diskuze je vůbec nástroj, který hodlám hodně využívat. Ani netuším, zda můžu ty sprosté příspěvky mazat, to zjistím ... nebojte :-)

Sem tam dostanu naprosto skvělý a neprůstřelný nápad, jak něco vyřešit a rád bych ho zkonzultoval s nějakým odborníkem, jestli třeba nejsem úplně mimo. Na to je diskuze skvělá.

Zřejmě si dělám příliš velké naděje, že zrovna ten správný odborník narazí na můj blog, ale třeba na něj narazí alespoň někdo, kdo takového odborníka zná a dá mu vědět :-D

Jak mám napsáno ve svém profilu, mám hromadu zájmů. Jeden z mých prvních blogů bude o teorii starověkých astronautů, který už mám nachystaný v hlavě. Co bude dále, se teprve uvidí.

Pokud Vás zajímá detailněji "co jsem zač", klikněte si na moje osobní webové stránky (odkaz by měl být v mém iDnes profilu), kde na mě také najdete všechny možné kontakty.

Ještě si na závěr popřeju, ať mě blogování baví :-D

Roman Baroš

Autor: Roman Baroš | úterý 15.11.2016 14:15 | karma článku: 8,59 | přečteno: 91x
  • Další články autora

Roman Baroš

Úvaha o penězích

24.8.2022 v 3:58 | Karma: 8,21

Roman Baroš

Koule rodiny Betzových

13.1.2017 v 19:31 | Karma: 21,00

Roman Baroš

Zlatý klobouk z Berlína

23.12.2016 v 16:12 | Karma: 14,98
  • Počet článků 13
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1198x
Píšu povětšinou o Teorii starověkých astronautů. Snažím se držet pesimistický odstup, prověřovat zdroje informací a šířit pouze ty věrohodné. Diskutující prosím o totéž.

Pokud o mě chcete vědět více, jděte na moje osobní stránky na www.romanbaros.eu.

Seznam rubrik